کتاباتونو از کجا می‌خرید؟

کتاباتونو از کجا می‌خرید؟
بچه ها من تو این پست میخوام کتابفروشی های شهر تهران رو بهتون معرفی کنم همراه من باشید تا اگه تجربه ای دارید با من به اشتراک بزارید.

  1. کتاب فروشی های میدان انقلاب / خیابان انقلاب در تهران
    حتما نام میدان انقلاب را به عنوان مذکز کتاب تهران و یا ایران شنیده اید، یکی از معروف ترین فروشگاه های کتاب در انقلاب را کتاب فروشی گیتاشناسی تشکیل می دهد؛ اگر به سفر و نقشه‌خوانی علاقه‌مند باشید، احتمالا نقشه‌ها و راهنماهای سفر موسسه گیتاشناسی به چشمتان خورده است. کتاب فروشی گیتاشناسی یکی از اصلی‌ترین مراکز فروش محصولات جغرافیایی در ایران محسوب می‌شود. وقتی‌که از این کتاب فروشی دیدن می‌کنید، می‌توانید در آن نقشه‌های سیستم‌های حمل‌ونقل و جاده‌ای کشوری را بیابید. کتاب فروشی گیتاشناسی در حوالی پارک دانشجو قرار دارد.
    کتابفروشی نشر چشمه
    نشر چشمه یکی از معروف‌ترین انتشاراتی‌های ایران و یکی از بهترین کتاب فروشی های تهران است و کتاب فروشی آن در خیابان کریم‌خان نیز پاتوق خوبی برای اهالی فرهنگ محسوب می‌شود. کتاب فروشی نشر چشمه به‌مانند دیگر کتاب فروشی های جدید تهران، فضای وسیع و مجللی ندارد اما اگر به دنبال کتاب‌های روز و ادبیات معاصر ایران هستید، اینجا بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست.
    نشر چشمه به‌تازگی دومین شعبه از کتاب فروشی خود را نیز در کوروش مال افتتاح کرده است. این شعبه بزرگ‌تر و مجلل‌تر بوده و کتاب‌ها به شکلی مرتب‌تر در کنار هم چیده شده‌اند. بااین‌حال، همچنان بسیاری از کتاب‌خوان‌ها ترجیح می‌دهند تا از حال و هوای قدیمی‌تر شعبه یک نشر چشمه لذت ببرند.
    بسیاری از نویسندگان و حتی هنرمندان عرصه موسیقی جشن امضای محصولات خود را در نشر چشمه برگزار می‌کنند؛ بنابراین اگر در حین جست‌وجوی یک کتاب، با چهره‌ای معروف روبرو شدید، زیاد تعجب نکنید.
    کتاب فروشی پرهام
    یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان و شاغلان در رشته‌های خاص، یافتن جدیدترین کتاب‌های تخصصی در حرفه خودشان است. اگر رشته دانشگاهی و شغلی شما مرتبط با معماری، شهرسازی و هنر است، به‌احتمال‌زیاد نام کتاب‌فروشی پرهام را به‌وفور شنیده باشید. کتاب‌فروشی و انتشارات پرهام علاوه بر عرضه کتاب‌هایی در حوزه معماری و شهرسازی، در زمینه‌های دیگری چون گردشگری، عمران، باستان‌شناسی و کتب نظام‌مهندسی نیز فعالیت می‌کند.
    کارمندان این کتاب فروشی غالبا از دانش بالایی برخوردار هستند و تا جای ممکن شما را برای رسیدن به کتاب موردنظرتان راهنمایی می‌کنند.
    کتاب فروشی انتشارات جنگل
    جنگل یکی از مشهورترین انتشاراتی‌های خصوصی و البته بین‌المللی در حوزه چاپ و نشر کتاب‌های زبان و حقوقی است. یکی دیگر از دلایل شهرت این انتشارات، عرضه کتاب‌های زبان اصلی است. انتشارات جنگل در طی چندین دهه اخیر، کتاب‌های فراوانی در زمینه آموزش زبان انگلیسی، زبان آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، رمان، موفقیت و فرهنگ لغت چاپ کرده است.
    وقتی‌که به فروشگاه مرکزی این انتشارات در خیابان انقلاب مراجعه می‌کنید، کارمندان آن با صبر و حوصله و دقت تمام به سؤالات شما جواب می‌دهند. هدف آن کمک به شما برای پیدا کردن کتاب موردنظرتان است. این مجموعه همیشه سعی کرده تا محصولات خود، به‌خصوص در حوزه زبان‌های خارجی، را با تخفیف‌های خوبی به دست مخاطبان برساند.
    عمده کتاب‌های موجود در فروشگاه مرکزی این انتشارات در حوزه آموزش زبان، آزمون‌های آیلتس و تافل، فنی و مهندسی، اقتصاد، روانشناسی و دیوان اشعار کهن فارسی است.
    باغ کتاب تهران
    باغ کتاب تهران تلاش دارد تا هر مخاطب کتابی را راضی کند. همه ما معمولا دارای یک پاتوق خاصی برای خرید کتاب هستیم. عده‌ای به شهر کتاب می‌رویم و عده‌ای دیگر ترجیح می‌دهیم تا در خیابان شلوغ انقلاب به دنبال گزینه موردنظرمان باشیم؛ اما باغ کتاب تهران بدون شک تجربه‌ای متفاوت از دنیای کتاب برای ماست.
    کتاب‌های موجود در باغ کتاب تهران طیف گسترده‌ای را در برمی‌گیرد و شما می‌توانید هرکدام از کتاب‌های موردنظر خود را در کافه‌های سراسر این مجموعه موسوم به «لَم‌کده» مطالعه کنید.
    باغ کتاب تهران صرفا یک کتاب‌فروشی نیست و شما می‌توانید در آن جاذبه‌های فرهنگی دیگری را نیز تجربه کنید. سینما، باغ علم کودک و باغ علم نوجوان از دیگر بخش‌های فرهنگی این باغ هستند. اگر با فرزندان خود برای خرید کتاب مراجعه می‌کنید، بدون شک هیچ کجا بهتر از باغ کتاب نمی‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.
    آدرس مسیر شماره ۱: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، میسر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران
    آدرس مسیر شماره ۲: تهران، بزرگراه شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزرگراه حقانی، خروجی باغ‌موزه دفاع مقدس، باغ کتاب تهران
    تجربه‌ی من از خرید کتاب از فروشگاه‌های کتاب فروشی حضوری خرید از نشر چشمه و شهر کتاب بود؛ به علت برخورد خوب کارکنان به همراه موجودی تمام کتاب هایی که نیاز داشتم بود به همین دلیل به شما هم پیشنهاد می کنم برای اینکه تجربه ی خوب و شیرینی از خرید کتاب داشته باشید؛ از این کتاب فروشی ها استفاده کنید.
    خرید آنلاین کتاب
    برای خرید آنلاین کتاب نیز امروزه سایت های بسیار بزرگی وجود دارند که با اعتماد کامل می توانید از آنها برای خرید کتاب استفاده کنید مثل دیجی کالا یونی بوک دیوار
    من تعدادی از کتاب های دانشگاهیم رو از فروشگاه اینترنی یونی بوک تهیه کردم، برخیش رو دست دوم و برخیش رو نو و بخاطر تفاوت قیمتی که بین کتاب نو و کتاب دست دوم وجود داشت بسیار راضی بودم.
    برای خرید آنلاین کتاب نو و کتاب دست دوم من سایت هایی که خودم ازشون خرید کردم و تجربه ی خوبی داشتم رو پیشنهاد میکنم که چه با خرید کتاب نو و کتاب دست دوم زده نشوید و تجربه ای تلخ برایتان پیش نیاید.
    «پایان»